Żabka widzi potencjał w sprzedaży eVoucherów
Sieć Żabka ma już roczne doświadczenie w sprzedaży eVoucherów na wyjazdy turystyczne i widzi dużą szansę rozwoju tego typu usługi w Polsce.
Reklama
- Wiele wskazuje na to, że podobnie jak w Niemczech czy Wielkiej Brytanii, biura podróży coraz częściej będą dostrzegały olbrzymi potencjał sprzedażowy sklepów detalicznych takich jak Żabka czy Freshmarket - mówi Artur Szymoniak, dyrektor ds. rozwoju usług w Żabka Polska S.A.
Od stycznia w ponad 2300. sklepach sieci Żabka oraz Freshmarket będzie można kupić eVoucher, umożliwiający rezerwację i zakup m.in. zimowego wyjazdu w Alpy lub weekendu majowego we Francji i Włoszech. Organizatorem wycieczek jest biuro podroży Funclub.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama