Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka wprowadza elektroniczne etykiety

W 2019 roku sieć Żabka rozpoczęła testy elektronicznych cenówek w sklepach sieci. Ta innowacyjna technologia okazała się na tyle pomocna w codziennej pracy franczyzobiorców, że firma zdecydowała o zwiększeniu liczby placówek, w których przeprowadzane będą testy. Sieć zapowiada, że w niedalekiej przyszłości w elektroniczne cenówki wyposażonych zostanie 100 kolejnych sklepów.
Reklama

Sieć Żabka opisuje w swoim wewnętrznym magazynie, że  elektroniczna etykieta pobiera prąd wyłącznie w momencie aktualizacji ceny, a samo wyświetlanie treści nie wymaga prądu. Zastosowana technologia sprawia, że żywotność urządzenia wynosi minimum 5 lat działania na jednej baterii.
Treści wyświetlane są w trzech kolorach oraz w rozmiarach, które pozwalają w 100% opisać produkty, które znajdują się na półkach

Zmiana cen konkretnych produktów następuje każdego dnia automatycznie po ich aktualizacji w systemie kasowym.

Dużym ułatwieniem w przypadku elektronicznych cenówek jest automatyczna zmiana cen podczas promocji.

Obecnie w Polsce działa ponad 6 tys. sklepów z szyldem Żabka. W planach na 2020 r. Żabka zakłada dalszy wzrost liczby sklepów, otwarcie szóstego już centrum logistycznego oraz rozwój funkcjonalności technologicznych, jak również pogłębianie swoich działań ekologicznych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum