PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Żabka wprowadza elektroniczne etykiety

Autor: dlahandlu.pl za "Razem" 9 czerwca 2020 11:41

Żabka wprowadza elektroniczne etykiety fot. materiały prasowe

W 2019 roku sieć Żabka rozpoczęła testy elektronicznych cenówek w sklepach sieci. Ta innowacyjna technologia okazała się na tyle pomocna w codziennej pracy franczyzobiorców, że firma zdecydowała o zwiększeniu liczby placówek, w których przeprowadzane będą testy. Sieć zapowiada, że w niedalekiej przyszłości w elektroniczne cenówki wyposażonych zostanie 100 kolejnych sklepów.

Sieć Żabka opisuje w swoim wewnętrznym magazynie, że  elektroniczna etykieta pobiera prąd wyłącznie w momencie aktualizacji ceny, a samo wyświetlanie treści nie wymaga prądu. Zastosowana technologia sprawia, że żywotność urządzenia wynosi minimum 5 lat działania na jednej baterii.
Treści wyświetlane są w trzech kolorach oraz w rozmiarach, które pozwalają w 100% opisać produkty, które znajdują się na półkach

Zmiana cen konkretnych produktów następuje każdego dnia automatycznie po ich aktualizacji w systemie kasowym.

Dużym ułatwieniem w przypadku elektronicznych cenówek jest automatyczna zmiana cen podczas promocji.

Obecnie w Polsce działa ponad 6 tys. sklepów z szyldem Żabka. W planach na 2020 r. Żabka zakłada dalszy wzrost liczby sklepów, otwarcie szóstego już centrum logistycznego oraz rozwój funkcjonalności technologicznych, jak również pogłębianie swoich działań ekologicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6802
Ilość aktualnych ofert: 432814

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.