Żabka wydaje w tydzień na reklamę w TV ponad 4 mln zł
Pod koniec września firma Żabka Polska wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki". Według danych firmy Nielsen, w okresie 21-27 października sieć wydała na reklamę telewizyjną 4,1 mln zł i znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.
Według oficjalnych cenników reklamowych w tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 4,3 mln zł, a Lidl - 4,8 mln zł.
Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 104 mln zł.
Przeczytaj także:
W ofercie sklepów Żabka oraz Freshmarket znajduje się ponad 700 produktów w wielosztukach. Nowa oferta sieci jest wspierana reklamami w radiu i telewizji oraz materiałami w punkcie sprzedaży.
Obecnie sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą łącznie ponad 3 tys. placówek, w których znajduje zatrudnienie ok. 15 tysięcy osób. W ciągu najbliższych 5 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące sklepów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
king 2013-11-06 15:01:34
Lidl i Biedronka wydają dużo więcej niż Żabka. Chociaż Żabka dała niezłe ceny w tych wielosztukach. Wojna cenowa trwa.
-
Lolek 2013-11-05 19:10:00
Racja chyba czas pozbyć się tego "gorącego" biznesu. Już nie ma kim obsadzać tych pseudo sklepów. Nowe pokolenie nauczyło się korzystać w wyszukiwarki Google. No i poczyta sobie o tajemnicach ajencji, obrotach, kosztach, zyskach. Blog, forum ostatnio facebook. Przybywa źródeł wiedzy o tej sieci. Co ciekawe wszystkie poodaja te same informacje przychody - koszty = zysk zero.
-
rzecznik_franczyzobiorców 2013-11-05 15:27:37
A może na temat pracy w tej sieci wypowiedzą się jej pracownicy i ajenci. Ups, jacy ajenci, przecież tyrają za trzech pracowników. Cały ten szum medialny wokół Żabki robi celowo jej właściciel, czyli fundusz, który pewno ma ochotę pozbyć się już tych aktywów. Jak długo można utrzymać się ze sprzedaży piwa i chipsów?
- 12:19 Prezes VRG: Oczekujemy powrotu do normalnej działalności w drugiej połowie...
- 11:59 Poczta Polska wchodzi w alians z Eurocash i zwiększa sieć punktów odbioru do...
- 11:51 W Poznaniu ruszyła kampania „Sprzedajemy Odpowiedzialnie”
- 11:48 Buty Jana inwestują na terenie parku technologicznego
- 09:06 Pointpack: Przychody za I kwartał wyniosą ponad 10 mln zł
- 09:01 Lekarz: Prawdopodobnie zbliża się koniec trzeciej fali pandemii
- 08:56 PGS wprowadzi markę własną drobnego AGD. To element strategii online
- Pt 22:59 Sprzedaż online Wólczanki wyższa o 22 proc. Grupa VRG ze stratą
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
-
Hebe rozpoczyna sprzedaż testów wykrywających przeciwciała Sars-Cov-2
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Lockdown przedłużony do 18 kwietnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
RTV EURO AGD: Sklepy stacjonarne już nie mogą istnieć bez silnego wsparcia e-commerce
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
Żabka, Specjał, Eurocash - pełna lista firm, które uzyskały pomoc publiczną
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Kraków, Pawia, 32.68 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kraków Grzegórzki, Nullo, Francesco, 73.70 m², wynajmę mieszkanie
- Lokal użytkowy, Kraków Podgórze, Dąbrowskiego, Gen. Jana Henryka, 138.15 m², sprzedam lokal użytkowy
- Mieszkanie, Kraków Krowodrza, Władysława Łokietka, 47.00 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.