Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zagraniczne oddziały Rossmanna, w tym polski, zanotowały ponad 2 mld euro sprzedaży

Sieć Rossmann podsumowała 2015 r. W tym czasie spółka zanotowała wzrost sprzedaży o 9,4 proc. do 7,9 mld euro (7,2 mld euro sprzedaży w 2014 r.). Sprzedaż spółek zagranicznych (Polska, Węgry, Czechy, Turcja, Albania) wzrosła o 14,1 proc. do 2,11 mld euro (1,85 mld euro w 2014 r.)
Reklama

Na niemieckim rynku spółka zanotowała sprzedaż na poziomie 5,75 mld euro, co oznacza wzrost o 7,7 proc. w stosunku do roku 2014.

Na rynkach zagranicznych działa ponad 1475 sklepów Rossmanna, w tym 1103 w Polsce.

W tym roku spółka chce zainwestować 200 mln euro. Planowane jest otwarcie 260 nowych sklepów - w tym 140 w Niemczech.

Rossmann to jedna z najpopularniejszych sieci supermarketów drogeryjnych w Polsce. Codziennie zakupy w sklepach sieci robi 600 tys. klientów. W portfolio firmy można znaleźć 800 marek: zagranicznych i polskich. Rossmann posiada również 35 marek własnych. Firma zatrudnia ponad 14 tys. pracowników.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum