Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Zakupy poprzez ekran lodówki - Frisco.pl chce wyznaczać trendy

Asystent głosowy i możliwość zrobienia zakupów bezpośrednio z ekranu lodówki - to plany Frisco.pl na najbliższy okres. Sieć liczy, że już niedługo osiągnie rentowność, choć nie będzie to 2020 rok.
Reklama

Jacek Palec, nowy prezes spółki zdradził, że baza aktywnych klientów e-sklepu jest porównywalna z 7 tradycyjnymi hipermarketami.

- Mamy największy koszyk w całej branży FMCG. Jego średnia wartość wynosi 285 zł. z czego 40 proc. wartości koszyka to produkty świeże. To bardzo dobry wynik, jak na e-sklep. Dobra jakość sprawia, że Polacy nie boją się kupować warzyw i owoców przez internet - mówi Grzegorz Bielecki, wiceprezes Frisco.pl.

Frisco.pl ma bazę ponad 65 tys. aktywnych użytkowników. Miesięcznie obsługuje 35-40 tys. zamówień. Udział sprzedaży mobilnej wynosi 30 proc. Sklep oferuje ok. 13 tys. produktów, a średnim koszyku Frsico.pl znajduje się ok. 60 produktów.

Od 2012 do 2019 r. e-sklep notuje średnio 33 proc. wzrostu sprzedaży.

E-supermarket chce być konkurencyjny cenowo, ale chce też oferować szeroki wybór asortymentu. Sieć myśli o poszerzeniu oferowanej gamy produktów. Ma na to pozwolić nowy magazyn spółki w Klaudynie.

Spółka szacuje wartość warszawskiego rynku, na którym działa, na 250 mln zł. E-sklep w 90 proc. skupia się na Warszawie. Dostarcza towary również na inne obszary, ale bez produktów świeżych. Frisco.pl chce w przyszłości to zmienić.

Sieć planuje wprowadzenie na nowy rynek wiele nowych usług m.in. Google Assistant czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z ekranu lodówki.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.