Zakupy w sieci mogą stać się ściślej powiązane z treściami przekazywanymi przez media
Zakupy online produktów oglądanych właśnie w serialu emitowanym w TV - taka może być, zdaniem uczestników konferencji "E-nnovation more than experience", przyszłość e-handlu.
Jego zdaniem w przyszłości zakupy w sieci mogą stać się ściślej powiązane z treściami przekazywanymi przez media.
"Już dzisiaj 80 proc. konsumentów ogląda telewizję i jednocześnie korzysta ze smartfona, weryfikując informacje. W USA duzi gracze e-handlu współpracują z producentami branży medialnej. Dzięki temu potrafią zaoferować konsumentom przedmioty właśnie prezentowane w wyświetlanym odcinku serialu" - powiedział.
Przeczytaj także:
Jego zdaniem takich rozwiązań można się spodziewać na polskim rynku nawet w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.
Ocenił, że duży wpływ na dynamiczny rozwój e-handlu w Polsce ma upowszechnienie tabletów i smartfonów. "To wykorzystanie mobilnych urządzeń w różnych momentach życia będzie coraz szersze; potrzeby zakupowe będą się pojawiały w większej liczbie sytuacji i kontekstów. W tym widzimy naszą szansę na rozwój, by dotrzeć do siedzącego na kanapie klienta z aplikacją, stroną, produktem czy sposobem prezentacji oferty" - powiedział.
Przeczytaj także:
Według Nowaka wśród polskich nabywców kupujących przez internet zauważyć można wzrost zainteresowania produktami, ubraniami i zabawkami dla dzieci, odzieżą, ale także częściami samochodowymi i elektroniką.


- Sb 16:02 W bytomskim centrum handlowym powstanie punkt szczepień
- Sb 15:58 TEDi najemcą nyskiej Dekady
- Sb 11:56 Co w e-commerce piszczy? Przypominamy najważniejsze wydarzenia tygodnia
- Sb 11:14 W Warszawie protest przedsiębiorców; policja zatrzymała Pawła Tanajno
- Sb 09:07 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 08:23 Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
- Sb 08:16 Buda: Najniższe podatki dla najbiedniejszych
- Pt 20:27 Pracownicy Amazona w Alabamie przeciw utworzeniu związku zawodowego
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
Tesco znów zwalnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 3 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
-
Niebawem konsultacje ws. ROP. Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2022 r.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.