Zalando poprawi dostępność małych i średnich firm na platformie

Autor: dlahandlu.pl 16 kwietnia 2020 11:25

Zalando wprowadza zmiany, które mają pomóc markom modowym i sprzedawcom detalicznym w czasie kryzysu koronawirusowego. Firma umożliwi im łatwiejsze łączenie się z platformą. Do końca czerwca partnerzy potrzebujący natychmiastowej ulgi pieniężnej skorzystają z szybszych warunków wypłaty.

Zalando poprawi także dostępność małych i średnich marek w swoim sklepie.

Jak zauważa firma, tylko podczas weekendu wielkanocnego partnerzy Zalando sprzedali ponad milion produktów w ramach programu partnerskiego, co stanowi wzrost o ponad 100 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

Do 31 maja partnerzy programu Connected Retail mogą sprzedawać za pośrednictwem platformy, nie płacąc prowizji. Doprowadziło to do sprzedaży około 35 tys. artykułów w sklepach stacjonarnych podczas weekendu wielkanocnego.

Według wstępnych danych za pierwszy kwartał Zalando szacowany wzrost przychodów grupy mieści się w przedziale 10,1-11,6 proc. i wynosi od 1,52 do 1,54 mld euro (I kwartał 2019 r .: 1,38 mld). Zalando oczekuje skorygowanego EBIT (zysk operacyjny przed opodatkowaniem) w przedziale od minus 90 milionów do minus 110 milionów euro (pierwszy kwartał 2019: plus 6,4 miliona) w wyniku niższego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale i wyjątkowego odpisu na zapasy w wysokości 40 milionów euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6229
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,62

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.