Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zalando wchodzi w segment beauty

Zalando rozwija się w zupełnie nowych obszarach i rozszerza swoją ofertę. Wiosną 2018 roku firma wejdzie na rynek kosmetyczny, zapewniając pełen asortyment kosmetyków do pielęgnacji skóry i włosów, perfum, narzędzi oraz akcesoriów kosmetycznych. Podobnie, jak w przypadku sprzedaży produktów modowych, nowa kategoria artykułów będzie dostępna we wszystkich wariantach cenowych.
Reklama

– Branża kosmetyczna jest naturalnym krokiem w rozwoju Zalando – dopełni obecny asortyment i wzmocni pozycję firmy jako czołowej platformy modowej – powiedział Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.

Nowa kategoria pomoże klientom Zalando uzupełnienić swój styl dzięki produktom kosmetycznym, oferując pełen wachlarz wskazówek z szerokiej gamy marek, z którymi współpracuje platforma. Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii, a wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej.

W pierwszej kolejności Zalando połączy doświadczenia sklepów online i offline dzięki Beauty Concept Store w Berlinie. Jego wnętrze sprawi, że klient poczuje się wyjątkowo, a jednocześnie zyska możliwość poznania produktów. Sklep stacjonarny będzie również wykorzystywany jako miejsce premier nowych produktów, szkoleń i tutoriali oraz jako przestrzeń porad specjalistów kosmetycznych. Dzięki takiemu działaniu Zalando będzie w stanie przetestować mechanizmy działające online w warunkach stacjonarnych i tym samym lepiej poznać swoich klientów.

Obecnie Zalando jest w trakcie negocjacji z markami i wszelkie decyzje będzie ogłaszać w najbliższym czasie. We współpracy z partnerami i kluczowymi influencerami, nowe przedsięwzięcie z pewnością dostarczy klientom prawdziwych inspiracji modowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.