Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Zalando z 2,2 mld euro wpływów i zyskiem 66 mln euro

Zalando, jeden z największych w Europie sklepów online zakończył 2014 r. zyskiem na poziomie 66 mln euro. To pierwszy taki wypadek w historii firmy - czytamy w wirtualnychmediach.pl
Reklama

Według danych ujawnionych przez Zalando w 2014 r. jego przychody wyniosły 2,2 mld euro i były wyższe o 26 proc. w porównaniu z rokiem 2013. W IV kw. ub. r. przychody były wyższe o 21 proc. rok do roku. Wyniki wskazują też, że w 2014 r. Zalando po raz pierwszy w swojej historii odnotowało zysk na poziomie 66 mln euro, podczas gdy rok wcześniej firma wykazała stratę w wysokości 114 mln euro.

Zarząd Zalando podkreśla, że w najbliższym czasie nie planuje ekspansji na kolejne rynki, zamierza natomiast umocnić swoją pozycję w 15 krajach, w których obecnie dostępna jest jego internetowa oferta. Chce także inwestować w rozwój technologiczny, między innymi poprzez akwizycje firm oferujących rozwiązania w segmencie e-commerce. Środki na to mają pochodzić między innymi z wejścia Zalando na giełdę, z której firma chce zebrać ponad 630 mln euro.

Obecnie w ofercie Zalando znajduje się ponad 1500 marek obuwniczych i odzieżowych. Sklep jest obecny także w Polsce, gdzie zamierza wprowadzać najnowsze rozwiązania technologiczne, o czym może świadczyć testowe uruchomienie cyfrowego showroomu jesienią 2014 r.

Według danych Gemiusa polską wersję Zalando odwiedza co dziesiąty internauta w naszym kraju, z czego większość stanowią kobiety.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.