Zalando zdigitalizuje sprzedaż Adidasa

Zalando rozpoczyna pilotażową współpracę z marką adidas. Dzięki integracji, adidas udostępni lokalny asortyment swojego sklepu z głównej ulicy handlowe w Berlinie na Zalando. adidas zyska możliwość dostaw w ciągu kilku godzin tego samego dnia, a Zalando poszerzy asortyment o produkty dostępne w stacjonarnym sklepie firmy.
Większość klientów jest online, a 90 proc. produktów modowych jest wciąż offline. Zalando chce zmienić tę sytuację i na swojej platformie udostępnić klientom całe spektrum marek dostępnych w sklepach stacjonarnych - wyjaśnia Katarzyna Heller, rzecznik prasowy Zalando.
Jeśli pilotażowa współpraca okaże się sukcesem, Zalando będzie rozwijać ten projekt w innych miastach, na innych rynkach i z innymi markami. Na początek testy obejmą m.in. Kolonię.
Nasz nowy pilotażowy projekt "zintegrowanego handlu" z firmą adidas to bardzo ważny krok dla Zalando. Pilotaż z firmą adidas pokazuje, jak połączymy w przyszłości modę i jej odbiorców oraz jak świat offline zostanie scalony z online – komentuje David Schneider, współtwórca i CEO Zalando.
- Pilotażowa współpraca z Zalando oznacza kolejny ważny krok w digitalizacji Grupy adidas. Nasi klienci oczekują dostępu do najnowszych produktów w jak najkrótszym czasie. Dostawa produktów bezpośrednio z naszych sklepów adidas rozwiązuje potrzebę szybkiego dostarczenia zamówionego towaru – przyznaje Harm Ohlmeyer, SVP adidas Digital Brand Commerce.
Poprzez aplikację Zalando ZipCart, klienci w Berlinie mają możliwość sprawdzenia dostępnego asortymentu w sklepie stacjonarnym oraz zakupu wybranych produktów online. Zamówienia złożone do godziny 15, zostaną wysłane bezpośrednio ze sklepu jeszcze tego samego dnia między godziną 19 a 21. ZipCart oferuje produkty, które mogą być dostarczone tego samego dnia w Berlinie – wysłane bezpośrednio z Zalando, ze zintegrowanego sklepu adidas lub sklepu Bodycheck, oferującego odzież sportową.
Zalando zamierza rozwijać współpracę zarówno z dużymi międzynarodowymi markami, jak też pojedynczymi sklepami stacjonarnymi.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
M 2016-06-09 17:19:25
Świetnie!
- 12:35 Sphinx pod ścianą
- 12:26 Piekarnio-cukiernia GOM najemcą CH Platan
- 12:21 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
- 12:04 Ekspert: dane epidemiczne są lepsze; powoli otwierałbym drzwi różnych sektorów
- 12:01 Lotte Wedel wprowadza do sprzedaży Ptasie Mleczko w formie batonika
- 11:54 Strażacy apelują o odśnieżanie dachów. Ciężka warstwa śniegu szczególnie...
- 11:31 Bio Planet wprowadza się do Leszna
- 11:22 Badanie: 41 proc. pracujących zdalnie miało dodatkowe koszty zorganizowania...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.