Zalando ze sprzedażą netto wyższą o 50 proc.

W IV kwartale 2013 roku e-sklepy Zalando odnotowały ponad 300 milionów wizyt. Na koniec minionego roku firma odnotowała łącznie ponad 13 milionów aktywnych klientów, którzy co najmniej raz dokonali zakupów w jej sklepach w ciągu ostatnich 12 miesięcy, wobec ponad 9 milionów w roku 2012.
Sklepy Zalando w wersji mobilnej są obecnie dostępne na 15 rynkach. Z końcem 2013 roku ponad 35 proc. obrotu sklepów Zalando pochodziło z urządzeń mobilnych, w tym tabletów. Marża zysku operacyjnego (EBIT) firmy wzrosła w 2013 roku o ok. 0,5 pkt. proc., z poziomu -7,2 proc. w roku 2012.
W rodzimym regionie DACH Zalando osiągnęło w ubiegłym roku próg rentowności pod względem zysku operacyjnego. Średnia stopa zwrotu utrzymała się na stabilnym poziomie ok. 50 proc. Na koniec roku 2013 Zalando dysponowało zasobami kapitałowymi w wysokości ponad 350 milionów euro netto. Dodatkowo firma powiększyła w zeszłym roku grono swoich udziałowców o międzynarodowych inwestorów, takich jak fundusz emerytalny Ontario Teachers' Pension Plan (OTPP) oraz Anders Holch Povlsen.