PARTNERZY PORTALU

Zamknięcia sklepów odbiły się na wynikach TXM

Autor: MW, dlahandlu.pl 27 maja 2021 17:50

W pierwszym kwartale br. łączne przychody TXM spadły w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego o 14 proc. i wyniosły blisko 25,17 mln zł.

W zakresie działalności kontynuowanej spadek sprzedaży sklepów na rynku polskim wyniósł 17 proc.  przy powierzchni mniejszej o 14,6 proc. i liczbie sklepów mniejszej o 34 w porównaniu do I kwartału 2020r. Sprzedaż w sklepie internetowym wzrosła o 29 proc. (2,23 mln zł).

Na koniec marca 2021 r., powierzchnia sieci sklepów TXM wynosiła 51,7 tys. mkw., a sieć liczyła 217 sklepów. W stosunku do ubiegłego roku uległa ona zmniejszeniu o 8,9 tys. mkw. powierzchni (34 sklepy). Spadek powierzchni sieci na rynku polskim w okresie ostatniego roku jest pochodną redukcji sieci jaka dokonała się w wyniku reakcji TXM na sytuacją związaną z COVID19 i jej następstwami w  kwietniu 2020 roku - podała spółka.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10685
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,18

  • Śr

    7,93

  • Min

    5,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.