Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zamknięcia sklepów odbiły się na wynikach TXM

W pierwszym kwartale br. łączne przychody TXM spadły w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego o 14 proc. i wyniosły blisko 25,17 mln zł.
Reklama

W zakresie działalności kontynuowanej spadek sprzedaży sklepów na rynku polskim wyniósł 17 proc.  przy powierzchni mniejszej o 14,6 proc. i liczbie sklepów mniejszej o 34 w porównaniu do I kwartału 2020r. Sprzedaż w sklepie internetowym wzrosła o 29 proc. (2,23 mln zł).

Na koniec marca 2021 r., powierzchnia sieci sklepów TXM wynosiła 51,7 tys. mkw., a sieć liczyła 217 sklepów. W stosunku do ubiegłego roku uległa ona zmniejszeniu o 8,9 tys. mkw. powierzchni (34 sklepy). Spadek powierzchni sieci na rynku polskim w okresie ostatniego roku jest pochodną redukcji sieci jaka dokonała się w wyniku reakcji TXM na sytuacją związaną z COVID19 i jej następstwami w  kwietniu 2020 roku - podała spółka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum