Zarząd Delta Kurier spotka się z pracownikami i podwykonawcami 21 lutego
Informacja o zamknięciu działalności została ogłoszona 12 lutego na zebraniu, w którym uczestniczył prezes. Od tej pory ciężko uzyskać jakiekolwiek informacje.
Kolejne spotkanie w firmie z pracownikami, podwykonawcami oraz wierzycielami firmy nastąpi 21 lutego o godz, 13:00 na ulicy Bacha 2 w siedzibie firmy Delta Kurier.
Zarząd Delta Kurier informował, że "powodem nagłej decyzji o zawieszeniu działalności spółki były nieoczekiwane wydarzenia z ostatnich tygodni: bank zamknął linię kredytu obrotowego, a przy okazji przejął bieżące wpływy spółki (około 400 tys. zł); przedsiębiorcy, z którymi spółka współpracuje, przetrzymują prawie 1,2 mln zł, co pogorszyło bieżącą płynność finansową; w obliczu tych wydarzeń grupa inwestorów z Vesti straciła możliwość dalszego finansowania spółki.
Firma podjęła działania, aby wpłynęły do niej pieniądze z nadwyżki VAT (ok 3 miliony zł), płatności za wykonane usługi od klientów (około 1,5 miliona zł) i zwrot nierozliczonych pobrań (około 1,2 miliona zł). Zebrane w ten sposób środki posłużą do spłaty zobowiązań względem pracowników, klientów, kurierów, przedstawicieli i przewoźników.Prowadzimy rozmowy z inwestorami, aby uzyskać dodatkowe środki, które pozwolą na szybsze, chociaż częściowe wypłaty wynagrodzeń za styczeń 2018."