Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zarząd Delta Kurier spotka się z pracownikami i podwykonawcami 21 lutego

Delta Kurier w ostatnich miesiącach nie wypłacała świadczeń dla swoich pracowników,  przez 6 miesięcy nie opłacała także składek ZUS. Pieniądze nie trafiały także do klientów oraz podwykonawców - informuje media jeden z pracowników firmy.
Reklama

Informacja o zamknięciu działalności została ogłoszona 12 lutego na zebraniu, w którym uczestniczył prezes. Od tej pory ciężko uzyskać jakiekolwiek informacje. 

Kolejne spotkanie w firmie z pracownikami, podwykonawcami oraz wierzycielami firmy nastąpi 21 lutego o godz, 13:00 na ulicy Bacha 2 w siedzibie firmy Delta Kurier.

Zarząd Delta Kurier informował, że "powodem nagłej decyzji o zawieszeniu działalności spółki były nieoczekiwane wydarzenia z ostatnich tygodni: bank zamknął linię kredytu obrotowego, a przy okazji przejął bieżące wpływy spółki (około 400 tys. zł); przedsiębiorcy, z którymi spółka współpracuje, przetrzymują prawie 1,2 mln zł, co pogorszyło bieżącą płynność finansową; w obliczu tych wydarzeń grupa inwestorów z Vesti straciła możliwość dalszego finansowania spółki.

Firma podjęła działania, aby wpłynęły do niej pieniądze z nadwyżki VAT (ok 3 miliony zł), płatności za wykonane usługi od klientów (około 1,5 miliona zł) i zwrot nierozliczonych pobrań (około 1,2 miliona zł). Zebrane w ten sposób środki posłużą do spłaty zobowiązań względem pracowników, klientów, kurierów, przedstawicieli i przewoźników.Prowadzimy rozmowy z inwestorami, aby uzyskać dodatkowe środki, które pozwolą na szybsze, chociaż częściowe wypłaty wynagrodzeń za styczeń 2018."

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum