Zbierając naklejki na Słodziaki klienci Biedronki tracą możliwość zwrotu towaru

Czy Biedronka ma prawo tak robić? Tak. Należy pamiętać, że to, czy sprzedawca w sklepie stacjonarnym przyjmie od nas towar, który chcemy zwrócić, bo na przykład rozmyśliliśmy się albo zmieniliśmy zdanie, zależy wyłącznie od jego dobrej woli i postanowień. Warto jednak podkreślić, że mowa tu o zwrotach towaru niewadliwego. Jeśli zakupiony towar ma wadę, można dokonać jego zwrotu na zasadzie rękojmi.
W tym samym punkcie, w którym Jeronimo Martins informuje o braku możliwości zwrotu towarów, zarazem podkreśla, że ów zapis nie wpływa na prawa klienta wynikające z przepisów o rękojmi za wady fizyczne lub prawne, lub gwarancji, jeśli została ona udzielona w odniesieniu do danego produktu kupionego w Biedronce - wyjaśnia bankier.pl.
Więcej na Bankier.pl