Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

"Zespół Downa" i komunikacja Biedronki wśród najgorszych reklam 2013

We Wrocławiu przyznano Chamlety, które wzorem Złotych Malin przyznawanych najgorszym filmom, mają zwracać uwagę na najgorsze pomysły i realizacje reklamowe - czytamy w press.pl
Reklama


Najgorszą reklamą drukowaną okazał się billboard firmy Ul.Rusałka z hasłem „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich". Za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą" w kategorii najgorsza reklama internetowa nagrodę otrzymał portal internetowy Bettson. Nagrodzono też Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska za kontrowersyjną kampanię „Zespół Downa". Została ona uznana za najgorszą reklamę społeczno-polityczną.

Najgorszym projektem communication design okazała się kampania Jerónimo Martins Polska „Biedronka - My Polacy tak mamy!". W kategorii reklama telewizyjna pierwsze miejsca zajęła Społeczna Akademia Nauk za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl".

Festiwal Chamlety organizuje zakład projektowania komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Do tegorocznej, czwartej edycji, festiwalu wpłynęło prawie 400 zgłoszeń - najwięcej do kategorii Druk. Zgłoszenia przesyłali internauci.

Zwycięzców wybierało jury w składzie: prof. Michael Fleischer z Uniwersytetu Wrocławskiego, prof. Grażyna Habrajska z Uniwersytetu Łódzkiego, prof. Aleksy Awdiejew z Uniwersytetu Jagiellońskiego, dr Michał Grech z Uniwersytetu Wrocławskiego, Dirk Henkelmann - dyrektor kreatywny agencji dundp, oraz Mariusz Wszołek z Uniwersytetu Wrocławskiego - podaje press.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum