Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Zina zaoferuje odzież sportową sygnowaną przez Kamila Grosickiego

Zina, polska marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży i akcesoriów piłkarskich związała się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, wydając na początek linię odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach marki jest również kolekcja Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.
Reklama

Na polskim rynku odzieży i akcesoriów sportowych, który zdominowany jest przez dużych globalnych graczy coraz lepiej radzi sobie rodzima marka Zina. Firma z siedzibą w Turku (województwo wielkopolskie) funkcjonuje na rynku od 15 lat. W tym czasie osiągnęła status największego polskiego producenta w sektorze football equipment/teamwear, współpracującego na co dzień z 1434 klubami we wszystkich regionach Polski, Czech i Słowacji. Jako jedyna marka w Polsce oraz jedna z nielicznych w Europie posiada kontrakt z FIFA na produkcję certyfikowanych piłek meczowych. Ponadto jest jedyną polską marką występującą na boiskach Ekstraklasy (oficjalny partner techniczny Pogoni Szczecin).

– Posiadamy własne zakłady produkcyjne w Polsce, dzięki czemu skutecznie łączymy procesy produkcyjne ze sprzedażowymi, oferując krótkie terminy realizacji zleceń oraz rzetelność dostaw. Jesteśmy w stanie stworzyć spersonalizowane kolekcje dla klubów z różnych poziomów rozgrywkowych. Łączymy w sobie polski know-how, rozeznanie rynku i najlepszą obsługę klienta z zagranicznym podejściem do budowania oferty i topową jakością produktów – przekonuje Jakub Karpiński, dyrektor zarządzający ZINA.

W Polsce produkowana jest przede wszystkim odzież meczowa i treningowa ZINA, natomiast pozostałe pozycje z oferty katalogowej (m.in. dresy, kurtki, piłki, akcesoria) importowane są z krajów Azji. Udział marki w krajowym segmencie odzieży, sprzętu i akcesoriów piłkarskich szacowany jest na ok. 10% z perspektywami na dalsze wzrosty. Poza naszym krajem, produkty ZINA dostępne są również na rynku czeskim i słowackim.  Co istotne, od kilku lat firma rośnie rok do roku w tempie dwucyfrowym (ok. 10%) przy rentowności na poziomie 12-16%. Polski producent, poza klubami, akademiami oraz szkółkami piłkarskimi, obsługuje również dziesiątki tysięcy klientów detalicznych.

Aktualnie ZINA jest na etapie gruntownych zmian organizacyjnych, co w istotny sposób ma przyczynić się do dynamicznych wzrostów i umacniania swojej pozycji w segmencie obsługi klubów piłkarskich. Zgodnie z przyjętą strategią, w ciągu najbliższych 5 lat planowane jest podwojenie przychodów przy większej dynamice wzrostu oraz lepszej rentowności. Kluczem do osiągnięcia celu ma być wejście w nowe segmenty rynku przy współpracy z Kamilem Grosickim, wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.