Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

ZM Henryk Kania odwołuje członka zarządu ds. marketingu przez przedłużającą się nieobecność

Rada nadzorcza zakładów mięsnych Henryk Kania SA podjęła uchwałę o odwołaniu Beaty Korab-Białobrzeskiej z pełnienia funkcji członka zarządu ds. marketingu. Powodem tej decyzji była przedłużająca się nieobecność w pracy, spowodowana przyczynami osobistymi. Rada nadzorcza wobec braku informacji zarówno co do możliwości, jak też ewentualnego terminu powrotu do pracy powierzyła czasowo obowiązki Beaty Korab-Białobrzeskiej Dominice Rąba, członkowi zarządu ds. sprzedaży.
Reklama

- Mamy już wewnętrznie osoby wdrożone w zadania szefa pionu marketingu, a co więcej - rozpoczęły się rozmowy z potencjalnymi kandydatami zewnętrznymi. Rada nadzorcza może podjąć już na kolejnym posiedzeniu decyzję o włączeniu w skład zarządu nowego menedżera – powiedział Henryk Kania, przewodniczący rady nadzorczej zakładów mięsnych Henryk Kania SA.

W okresie trzech kwartałów 2015 roku przychody ZM Henryk Kania wzrosły o 20% w ujęciu rok do roku, do 770,7 mln zł. Zysk operacyjny zwiększył się o 30,5%, do 45,4 mln zł, a zysk netto o 31,7%, do 26,2 mln zł. Rok 2015 może być pierwszym w historii spółki, w którym jej przychody przekroczą barierę 1 mld zł. Jednocześnie celem Zarządu jest podwojenie przychodów z 2014 roku w 4 lata, co oznaczałoby około 1,7 mld zł sprzedaży już w roku 2018.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum