Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

ZM Kania mają 866 mln zł straty. Zarządca podkreśla, że dane pochodzą z sysytemu informatycznego

W pierwszym półroczu 2019 roku ZM Kania zanotowały 866 mln zł straty netto (27,2 mln zł zysku przed rokiem). Kapitał własny spółki spadł do - 506 mln zł, a zobowiązania krótkoterminowe na koniec czerwca wynosiły 839,4 mln zł. Przychody firmy spadły rdr o 47 proc., do 383,7 mln zł.
Reklama

- Oświadczam, że według mojej najlepszej wiedzy, śródroczne sprawozdanie finansowe Zakładów Mięsnych Henryk Kania według stanu na 30.06.2019 roku i dane porównywalne sporządzone zostały zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości. Jednocześnie oświadczam, że nie można z całą pewnością potwierdzić iż odzwierciedlają one w sposób prawdziwy, rzetelny i jasny sytuację majątkową i finansową spółki oraz jego wynik finansowy. Sprawozdanie finansowe zostało sporządzone wyłącznie na podstawie informacji pochodzących z systemu informatycznego spółki, bez możliwości dostępu do dokumentacji źródłowej, albowiem dokumentacja ta w całości (...) została zabezpieczona przez funkcjonariuszy zarządu w Katowicach Centralnego Biura Śledczego i zabrana z siedziby spółki - podał zarządca.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.