Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zmiany U Jędrusia – rebranding krakowskiej marki

U Jędrusia, krajowy lider w produkcji dań gotowych, zaprezentował nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Zmiany wizerunkowe wynikają ze strategii marki i przełożą się na ogół działań komunikacyjnych. Za rebranding U Jędrusia odpowiada wrocławska agencja PND Futura.
Reklama

Logo w nowym wydaniu wyrażać ma wartości prężnie rozwijającej się marki oraz nawiązywać do historii firmy – U Jędrusia rozpoczął działalność w 1979 roku jako krakowska restauracja. Znak ma sprawdzać się zarówno w realiach współczesnych narzędzi marketingowych (np. mediów społecznościowych), jak i na półce sklepowej w otoczeniu konkurencji.

Wprowadzone zmiany mają komunikować kulinarny i przyjazny charakter marki, co dodatkowo podkreśli nowy claim „Cieszy smakiem!”. Operując nowym językiem wizualnym marka chce skutecznie komunikować smak i wygodę swoich produktów oraz niedystansujący profesjonalizm
w działaniach marketingowych i employer brandingowych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum