Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zmiany w Moliera2. Brand wyjdzie poza Polskę

Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.
Reklama

Rebranding Moliera2

Moliera2 zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Czarny, nowoczesny logotyp, odświeżona, elegancka strona internetowa Moliera2.com, designerskie torby papierowe oraz odmieniona paleta kolorystyczna – wszystkie zmiany wizerunkowe są podyktowane nowymi potrzebami klientów oraz wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu. Rebranding ma być punktem wyjściowym do umocnienia tej pozycji oraz osiągnięcia tego samego statusu w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Luksus dewizą Moliera2

Pracę nad rebrandingiem zaczęliśmy w grudniu 2021 r. i to właśnie dzisiaj możemy pochwalić się jej efektami. To doskonały punkt wyjściowy do dalszego rozwoju - mówi Magda Janowska, fashion buying, marketing and PR director.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum