Zmiany w Moliera2. Brand wyjdzie poza Polskę
Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rebranding w Moliera2, fot. mat. pras.
Reklama
Rebranding Moliera2
Moliera2 zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Czarny, nowoczesny logotyp, odświeżona, elegancka strona internetowa Moliera2.com, designerskie torby papierowe oraz odmieniona paleta kolorystyczna – wszystkie zmiany wizerunkowe są podyktowane nowymi potrzebami klientów oraz wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu. Rebranding ma być punktem wyjściowym do umocnienia tej pozycji oraz osiągnięcia tego samego statusu w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej
Moliera 2 startuje we wrześniu z kampanią One ItemLuksus dewizą Moliera2
Pracę nad rebrandingiem zaczęliśmy w grudniu 2021 r. i to właśnie dzisiaj możemy pochwalić się jej efektami. To doskonały punkt wyjściowy do dalszego rozwoju - mówi Magda Janowska, fashion buying, marketing and PR director.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama