PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

ZPM Łukosz rozszerzają współpracę z dużymi sieciami handlowymi

Autor: portalspozywczy.pl 14 października 2010 11:22

Produkty Zakładów Przetwórstwa Mięsnego Łukosz od niedawna obecne są w Makro Cash & Carry. Ich sprzedaż testowana jest obecnie w dziewięciu halach. Na ten rynek firma weszła w listopadzie zeszłego roku. - Pierwsze działania skierowaliśmy do hipermarketów. W tej chwili mamy podpisane umowy z Tesco i Metro Group - mówi Edward Łukosz, prezes ZPM Łukosz.

Prezes ZPM Łukosz ocenia, że jego firma ma dobrą markę w handlu tradycyjnym. - Teraz budujemy markę sieciową, gdzie jesteśmy mniej rozpoznawalni. Kreacja marki w handlu nowoczesnym to nie jest proces trwający pół roku czy nawet rok. To oczywiste, że tego typu działania będą trwać dłużej - tłumaczy Edward Łukosz.

Jeśli chodzi o supermarkety - zakłady są już w sieci E.Leclerc, Billa oraz w placówkach należących do grupy Netto. - Ostatnio weszliśmy także do sieci Intermarche z doskonałym wynikiem sprzedaży produktów panierowanych - dodaje prezes ZPM Łukosz. - W związku z tym, że za dwa miesiące będziemy mieć zatwierdzony system jakości IFS oraz BRS, będziemy mogli sfinalizować trwające już negocjacje z sieciami Lidl i Kaufland, które wymagają tego typu certyfikacji - zaznacza.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7604

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.