Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zrównoważony rozwój ważną kwestią przy wyborze żywności paczkowanej

Ponad połowa konsumentów na całym świecie deklaruje, że jest bardziej skłonna do zakupu pakowanych produktów, które mają jasne oznaczenie dotyczące zrównoważonego rozwoju.
Reklama
  • Jak wynika z najnowszego badania Cargill FATitudes™, kwestie zrównoważonego rozwoju mają obecnie duży wpływ na wybory konsumentów na całym świecie, którzy kupują żywność pakowaną, taką jak chipsy czy ciastka.
  • 55% konsumentów przyznaje, że są bardziej skłonni do zakupu pakowanego produktu spożywczego, jeśli zawiera ono oznaczenie dotyczące zrównoważonego rozwoju. To o 4 punkty więcej od ostatniego badania przeprowadzonego w 2019 roku.

 

- Nasze najnowsze odkrycia wyraźnie pokazują, że oznaczenia dotyczące zrównoważonego rozwoju mają realny wpływ na konsumentów — powiedział Nese Tagma, dyrektor zarządzający ds. strategii i innowacji w sektorze jadalnych olejów w Cargillu.

Najnowsze badanie, przeprowadzone latem 2021 r., objęło około 6000 osób dokonujących zakupów spożywczych w 11 krajach.

Konsumenci interesują się zrównoważonym rozwojem

W najnowszej edycji badania największą zmianą, w porównaniu z wynikami poprzedniej publikacji, było zwiększenie zainteresowania zrównoważonym rozwojem. Ponad połowa badanych krajów wykazała wzrost wpływu oznaczeń dotyczących zrównoważonego rozwój.

W ankiecie po raz pierwszy zapytano również konsumentów, na jakiego rodzaju oznaczenia dotyczące zrównoważonego rozwoju zwracają uwagę. „Zrównoważone pozyskiwanie” i „ochrona zasobów naturalnych” znalazły się na początku listy, wyprzedzając bardziej szczegółowe twierdzenia, takie jak sprawiedliwy handel, zmniejszone opakowania i godziwe wynagrodzenie za wykonaną pracę w większości krajów objętych badaniem.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.