Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

'Życie ma smak' w kampanii Cisowianki Perlage

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wody Cisowianka Perlage - podały wirtualnemedia.pl.
Reklama

45-sekundowy spot ma charakter wizerunkowy - nie tyle informuje o produkcie, ile podkreśla związane z nim pozytywne emocje. Przekaz „Życie ma smak" ma na celu wzmocnienie nowoczesnego, wielkomiejskiego wizerunku Cisowianki Perlage. W ramach obecnej akcji reklama jest emitowana w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVP Sport, TVP Kultura, TVN Style, TVN24, Polsacie News, Polsacie Cafe, Polsacie Play oraz innych kanałach tematycznych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum