Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie

W swoim najnowszym spocie reklamowym, stworzonym we współpracy z działem Brand Partnership Discovery Media, Żywiec przybliża konsumentom sylwetki twórców Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej i ich idee.
Reklama

- Założenie browaru było spełnieniem marzeń arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, a jego ambicją warzenie doskonałego piwa. W tym celu zatrudnił najlepszych ówczesnych browarników - mistrzów z Cieszyna, Czech i Austrii. Każdego z nich wyróżniało znawstwo i odwaga w zgłębianiu piwnych tajemnic. W ten sposób narodziła się Żywiecka Szkoła Piwowarska, u podstaw której leży dążenie do osiągnięcia najwyższej jakości warzonego piwa oraz rozwój nowych gatunków. Dzięki temu pod koniec XIX wieku produkowano w Żywcu nie tylko jasnego lagera, ale także portera, bocka czy piwo marcowe - opisuje marka.

- Sukces Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej opiera się nie tylko na poszanowaniu tradycji browarniczej i stałym dążeniu do podnoszenia jakości. Kluczem do niego jest również poszukiwanie i rozwój innowacyjnych pomysłów, co stale w Żywcu robimy. W końcu w ślad za zmieniającym się światem, zmieniać się musi sama Szkoła - mówi Tomasz Hadam, Brand Manager marki Żywiec.

Pierwszy z trzech filmów, opowiadających o piwnym dziedzictwie Żywca, został wyemitowany 3 października 2014 r. Najnowsza kreacja w wersji 30" będzie emitowana od 2 marca w najważniejszych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, natomiast rozbudowany 60" spot, zostanie pokazany na kanałach z portfolio Discovery Networks.
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.