Żywiec wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty piw
Żywiec wprowadza na rynek trzy piwa w limitowanej edycji: Białe, Marcowe oraz Bocka. Wprowadzeniu na rynek nowych wariantów towarzyszy akcja crowdsourcingowa pod nazwą Wybory Żywieckie - od połowy kwietnia,

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Konsumenci będą mogli zadecydować, który z nowo uwarzonych gatunków zostanie w sprzedaży. Aktywacji towarzyszyć będzie zintegrowana kampania marketingowa. Głosować można będzie na stronie zywiec.com.pl.
Towarzysząca projektowi kampania otrzyma szerokie wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży - ATL, BTL, digital i PR. Dodatkowo, w miejscu styku z marką pojawią się dedykowane materiały POS, takie jak m.in. standy, naklejki, plakaty i wobblery. Białe, Marcowe i Bocka można zamawiać od 6 marca.
Towarzysząca projektowi kampania otrzyma szerokie wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży - ATL, BTL, digital i PR. Dodatkowo, w miejscu styku z marką pojawią się dedykowane materiały POS, takie jak m.in. standy, naklejki, plakaty i wobblery. Białe, Marcowe i Bocka można zamawiać od 6 marca.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama