Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żywiec wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty piw

Żywiec wprowadza na rynek trzy piwa w limitowanej edycji: Białe, Marcowe oraz Bocka. Wprowadzeniu na rynek nowych wariantów towarzyszy akcja crowdsourcingowa pod nazwą Wybory Żywieckie - od połowy kwietnia,
Reklama
Konsumenci będą mogli zadecydować, który z nowo uwarzonych gatunków zostanie w sprzedaży. Aktywacji towarzyszyć będzie zintegrowana kampania marketingowa. Głosować można będzie na stronie zywiec.com.pl.

Towarzysząca projektowi kampania otrzyma szerokie wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży - ATL, BTL, digital i PR. Dodatkowo, w miejscu styku z marką pojawią się dedykowane materiały POS, takie jak m.in. standy, naklejki, plakaty i wobblery. Białe, Marcowe i Bocka można zamawiać od 6 marca.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum