Żywiec Zdrój promuje nowe warianty napojów na lato
W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, przedstawiająca portfolio napojów Żywiec Zdrój. Nowości produktowe będą widoczne przez całe lato: w TV, w Internecie, na nośnikach OOH oraz w sklepach.
Najnowsza kampania Żywiec Zdrój jest dedykowana napojom producenta: nowościom na rynku - Lemoniadzie i Green Tea oraz Soczystemu o smaku truskawki. Formuła napojów oparta jest na połączeniu soku z owoców czy ekstraktu z zielonej herbaty i wody.
Żywiec Zdrój® Lemoniada to połączenie wody i soku owocowego. Na lato marka przygotowała limitowaną edycję Lemoniady o arbuzowo-cytrynowym smaku, będącego uzupełnieniem dotychczasowych smaków: Limonki & Mięty oraz Cytryny.
Żywiec Zdrój® Soczysty na bazie soku z owoców i wody dostępny jest w dwóch wariantach: o smaku truskawki i o smaku jabłka.
Żywiec Zdrój® Green Tea - połączenie wody i ekstraktu z zielonej herbaty dostępny jest w dwóch wariantach o smaku: mięty lub gruszki.
Działania reklamowe w ramach kampanii prowadzone są na nośnikach zewnętrznych,
w telewizji i Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem kanału YouTube oraz mediów społecznościowych. Jednocześnie kampanię wspierają działania in-store. Za koncept, kreację oraz działania w Internecie oraz TV odpowiada agencja VML Poland, za OOH i przygotowanie materiałów POSM agencja H2O, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 17:12 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
- Sb 13:11 Rzecznik MŚP przeciwny dokręcaniu mandatowej śruby przedsiębiorcom
- Sb 11:26 Krzysztof Nowicki nowym wiceprezesem Grupy Lotos
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.