Żywiec Zdrój rusza z kampanią klasycznej wody niegazowanej
18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy.

Wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój, fot. mat. pras.
Reklama
Kampania towarzyszy relaunchowi klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również – pierwszy raz w swojej historii – kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu OOH oraz PR i influencer marketingu.
Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD – oraz na kanale YouTube,
a także w mediach społecznościowych i w aplikacjach mobilnych.
Reklama