PARTNER PORTALU

Żywiec Zdrój rusza z nową kampanią

Autor: pr 9 maja 2018 11:32

Żywiec Zdrój rusza z nową kampanią Fot. materiały prasowe

9 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa firmy Żywiec Zdrój, dotycząca wód gazowanych – Żywiec Zdrój Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Aktywacje prowadzone są pod hasłem „Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany”. Ogólnopolska kampania zaplanowana została z wykorzystaniem nośników OOH, kanału You Tube oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w telewizji pojawią się billboardy sponsorskie. Działania potrwają do końca sierpnia br.

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój jest dedykowana wodom gazowanym marki – Żywiec Zdrój Mocny Gaz oraz Żywiec Zdrój Lekki Gaz. Ma ona na celu podkreślenie dostępności dwóch rodzajów produktów – Żywiec Zdrój mocno i lekko gazowany, dając w ten sposób konsumentom możliwość wyboru. Żywiec Zdrój Mocny Gaz gasi nawet ekstremalne pragnienie i jest propozycją dla osób, które poszukują dużego nagazowania oraz mocnego orzeźwienia. Z kolei Żywiec Zdrój Lekki Gaz charakteryzuje się subtelnym nagazowaniem, przez co orzeźwia, nie tracąc przy tym delikatnych bąbelków.

Koncepcja działań reklamowych oparta jest na wprowadzeniu do komunikacji pięciu bohaterów, którzy mogą kojarzyć się konsumentom z określonym stylem życia i dokonywanymi wyborami. Jest to baletnica, motocyklista, pingpongista, wokalistka oraz kibic. Każdemu z nich odpowiada inny – uwarunkowany indywidualnymi preferencjami, często nieoczywistymi – poziom nagazowania wody źródlanej Żywiec Zdrój. Bohaterowie będą obecni w materiałach video oraz kreacjach w mediach społecznościowych.

Akcję w ramach kampanii wspierają szerokie działania na nośnikach zewnętrznych oraz reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz na kanale Youtube. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe.
Za koncept, kreację oraz działania w Internecie, OOH oraz TV odpowiada agencja VML,
za produkcję materiałów wideo Tyrka Studio, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację
i działania PR agencja MSL.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9269

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,15

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.