Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żywiec Zdrój w kampanii informuje o swojej akcji zbiórki i recyklingu plastiku

W marcu wystartowała nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, w której marka informuje o realizacji bezprecedensowego zobowiązania – zbiórki i recyklingu równowartości 100 proc. wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku.
Reklama

Działania reklamowe realizowane są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz na kanałach influencerów i prowadzone będą do końca kwietnia.

W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 roku na rynek. Na początku tego roku firma poinformowała o realizacji planu.

O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum