Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żywiec Zdrój z kampanią dotyczącą wprowadzenia systemu depozytowego

W kampanii firma podkreśla, że jest to skuteczne rozwiązanie zapewniające skokowy wzrost poziomu zbiórki opakowań PET i ich recyklingu. Kampania skierowana jest do konsumentów. Ambasadorem kampanii #depozytdlanatury został Michał Piróg – aktor, prezenter i ekolog.
Reklama

Poziom recyklingu plastikowych butelek PET wynosi obecnie 50%, pozostała połowa zostaje spalona, trafia na wysypiska bądź wprost do środowiska naturalnego. W innych krajach europejskich po wprowadzeniu systemu depozytowego udało się w krótkim czasie zwiększyć poziom zbiórki opakowań PET, a ich recykling wzrósł do ponad 90%. Zgodnie z dyrektywą Single Use Plastic do 2025 roku państwa członkowskie powinny zbierać z rynku 77% opakowań PET, do 2029 – 90%.

Nowa kampania marki Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem #depozytdlanatury ma przybliżyć konsumentom mechanizm funkcjonowania systemu depozytowego. Osią kampanii #depozytdlanatury jest video przygotowane we współpracy z Michałem Pirógiem. Materiał w obrazowy sposób przybliża konsumentom czym jest system depozytowy. Oprócz Michała Piróga, w kampanii wzięli udział popularni ekoaktywiści, którzy na swoich kanałach edukują odbiorców  na temat systemu depozytowego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum