Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Żywiec Zdrój z nową odsłoną kampanii reklamowej

Wyniki badania realizowanego przez agencję badawczą Nielsen wskazują, że Żywiec Zdrój jest marką wody numer 1 w Polsce. Pozycję lidera potwierdzają również badania znajomości marek wód butelkowanych przeprowadzone przez Millward Brown. Żywiec Zdrój dziękuje konsumentom za zaufanie i startuje z nową odsłoną znanej już Polakom kampanii wizerunkowej „Najlepsze czerpiemy z natury".
Reklama

Z badania firmy Millward Brown, przeprowadzonego wśród konsumentów wód butelkowanych wynika, że marka Żywiec Zdrój jest niekwestionowanym liderem tej kategorii w Polsce. Żywiec Zdrój to najbardziej znana marka wody - aż 80% badanych osób spontanicznie wymieniło ją wśród znanych im marek wód w Polsce, a przez ponad jedną trzecią z nich została ona wskazana jako pierwsza. Znajomość marki przekłada się bezpośrednio na decyzje zakupowe, dzięki czemu woda Żywiec Zdrój jest od lat numerem jeden pod względem wielkości sprzedaży wg danych agencji badawczej Nielsen.

Kampania reklamowa startuje 13 sierpnia br. i obejmie spoty telewizyjne wyświetlane na antenach stacji TVN i Polsat, które zostaną wzmocnione komunikacją w prasie ogólnopolskiej - Gazecie Wyborczej oraz Metrze.


 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.