Kampania otrzymała silne wsparcie medialne, szczególnie uwzględniające kanały outdoorowe i internetowe.
W kwietniu na tysiącu citylightów w całej Polsce (reklama na przystankach komunikacji publicznej) pojawiła się kreacja z Rodziną Serenado. Dodatkową atrakcją będzie seria wesołych spotów z tą Familią w serwisie YouTube i telewizjach internetowych: ipla.tv, pudelek.tv, wp.tv, gazeta.tv i foxtv.pl.
Akcję wesprą również materiały POS na terenie sklepów, reklamy w prasie handlowej oraz bannery na stronach internetowych.
Kluczowe dla całej akcji są również działania na profilu Serenady w portalu społecznościowym Facebook.
Ci, którzy zebrali już wszystkie breloczki z opakowań, mogą wziąć udział w odbywającym się tam konkursie, który polega na dopasowaniu zebranych breloczków do miejsc na wydrukowanej specjalnej planszy. Dodatkowym zadaniem będzie zaproponowanie w dymkach komiksowych śmiesznych wypowiedzi Antoniego „Salami" Serenado. Główną nagrodę - rodzinną wycieczkę na Sycylię - zdobędzie autor najciekawszego tekstu, którego poznamy na początku maja.
Ciekawostką przy działaniach w kwietniu będzie obecność Serenady w aplikacji mobilnej Listonic, która jest elektroniczną listą zakupów.