Pierwsi najemcy zajmą na trzech poziomach ponad 3 100 mkw.. Najwięcej, bo ponad połowę wynajęła wchodząca w skład Emperii Holding „Stokrotka". Lokale odzieżowego potentata LPP SA, czyli „Mohito", „House" i „Cropp" zajmują od 370 do blisko 500 mkw.
- W sumie będziemy gościli ponad 250 najemców, co przy lokalizacji obiektu w samym centrum miasta powoduje, że proces przejmowania i wykańczania lokali będzie sporym wyzwaniem logistycznym. Dlatego cieszę się, że pierwsze marki wprowadzają się już tak wcześnie - mówi Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor Galerii Katowickiej.
Supermarket „Stokrotka" w Galerii Katowickiej będzie wdrożony według założeń nowej koncepcji uwzględniającej m.in. nowy układ sali sprzedaży oraz system identyfikacji wizualnej.
- Typowa powierzchnia handlowa „Stokrotek" wynosi od 400 do 1000 mkw., katowicki obiekt będzie znacznie większy. Dzięki temu, do dyspozycji śląskiego klienta będzie większość z ponad 26 tys. dostępnych pozycji asortymentowych. W tym wielu produktów świeżych: mięsa i wędlin, owoców, warzyw, pieczywa, nabiału, a także produktów chemicznych, gospodarstwa domowego oraz alkoholi i win z całego świata. W supermarkecie Stokrotka będą dostępne także produkty lokalne, pochodzące od regionalnych dostawców - mówi Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor Galerii Katowickiej.