Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Makro chce wypromować markę Aro wśród właścicieli sklepów i konsumentów



dlahandlu.pl - 19 sierpnia 2013 12:36


19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów.

Hasło przewodnie kampanii to „Bierz w ciemno! Aro zawsze najtaniej". W spocie reklamowym zaprezentowana jest różnorodność produktów marki Aro, od artykułów spożywczych po przemysłowe. Reklama emitowana będzie w takich stacjach telewizyjnych jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Discovery. Kampania rusza także we wszystkich halach MAKRO oraz sklepach sektora handlu tradycyjnego, których właściciele zaopatrują się w produkty Aro. Jest to już trzecia kampania reklamowa tej marki. Zeszłoroczna inicjatywa przyniosła dziesięcioprocentowy wzrost świadomości wśród konsumentów oraz zwiększyła chęć zakupu produktów Aro. W tym roku celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi klientów na konkurencyjną cenę artykułów i ich bogatą ofertę. Kampania trwa od 19.08 do 15.09 br.

Produkty z logotypem Aro obecne są dzisiaj w halach MAKRO i METRO w 29 krajach świata. Charakter marki najlepiej wyraża hasło „Aro - zawsze najtaniej!" W Polsce w asortymencie Aro jest ponad 1000 produktów, z których ok. 700 to artykuły spożywcze, a 300 to przemysłowe. Produkty sygnowane marką Aro znajdziemy w każdej kategorii, poczynając od nabiału, wędlin, czy ryb, a kończąc na kosmetykach lub karmie dla zwierząt.

W Polsce MAKRO Cash & Carry ma 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 mkw.