Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ruszyła rejestracja uczestników VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2013



PTWP - 17 września 2013 09:52


Grupa PTWP SA, wydawca serwisów portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl oraz magazynu Rynek Spożywczy organizuje kolejną, szóstą już edycję Forum Rynku Spożywczego i Handlu / Food Market & Retail Forum - największą tego typu konferencję skierowaną do sektora spożywczego i handlowego. Spotkanie odbędzie się w dniach 5-6 listopada 2013 roku w Warszawie, w hotelu Sheraton.

KLIKNIJ I PRZEJDŹ NA STRONĘ FORMULARZA REJESTRACJI

Do udziału w debatach i dyskusjach zaprosiliśmy właścicieli, prezesów oraz dyrektorów spółek spożywczych, managerów sieci hurtowych i detalicznych z Polski i zagranicy, szefów agencji doradczych oraz przedstawicieli instytucjonalnego otoczenia branży. Gośćmi będą również politycy, przedstawiciele instytucji finansowych i funduszy inwestycyjnych oraz osoby mające realny wpływ na zmiany w branży spożywczej i handlu detalicznym.

Konferencja została podzielona na dwie części. Pierwszego dnia goście będą debatować na temat najistotniejszych problemów producentów i przetwórców żywności, zaś podczas drugiego dnia obrad zaproszeni eksperci będą rozmawiać na temat wyzwań i szans stojących przed branżą handlową w Polsce.

Podsumowaniem pierwszego dnia Forum będzie uroczysta Gala z wręczeniem Nagród Rynku Spożywczego i certyfikatów Dobry Produkt 2013.

Liczymy, że Food Market & Retail Forum 2013 stworzy szeroką platformę do debaty merytorycznej nad aktualnym stanem oraz możliwościami i kierunkami rozwoju rynku spożywczego i detalicznego w Polsce i naszym rejonie Europy.

Udział w konferencji jest darmowy. Liczba miejsc ograniczona.

KLIKNIJ I PRZEJDŹ NA STRONĘ FORMULARZA REJESTRACJI   Ramowy program VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu:

5 listopada 2013 r.
10.00-12.00 sesja inauguracyjna

Patriotyzm gospodarczy czy już protekcjonizm - sektor spożywczy w polityce krajów UE

Koniec kryzysu?! Perspektywy dla przemysłu spożywczego i handlu
Ochrona i promocja sektora żywnościowego w Polsce, krajach UE i na świecie
Kryzys podsycił nastroje protekcjonistyczne w Unii Europejskiej - konsekwencje dla branży
Gdzie kończy się patriotyzm, a zaczyna protekcjonizm gospodarczy?
Jak zwalczać narastające próby ochrony rynków wewnątrz wspólnoty?
Eksport żywności motorem napędowym polskiej gospodarki w okresie kryzysu
Wielka dystrybucja a utrzymanie swobodnego przepływu towarów w UE
Polski konsument patriota czy pragmatyk - czy istnieje patriotyzm zakupowy?

5 listopada 2013 r.
12.30-14.30 sesja tematyczna

Przemysł spożywczy i handel pod presją globalnych zmian w trendach żywieniowych

Zdrowie i wygoda - presja zmieniających się oczekiwań konsumenckich
Redukcja kaloryczności w produktach dużym wyzwaniem dla sektora spożywczego
Innowacyjne rozwiązania produktowe w sytuacji ostrej presji kosztowo-konkurencyjnej
Cukier, sól, sód, tłuszcze - największe wyzwania dla sektora spożywczego
Bezpieczństwo i jakość żywności, funkcjonalnóść produktów i wygoda opakowań

5 listopada 2013 r.
12.30-14.30 sesja tematyczna

Biznes i technologie - innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem branży FMCG

Kluczowe obszary wdrażania innowacji w produkcji żywności i napojów
Polski sektor FMCG może być innowacyjny - możliwości i perspektywy
Systemy IT i automatyzacja procesów produkcji, pakowania i magazynowania
Technologie mobilne - obszary budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze FMCG
Efektywność i bezpieczeństwo produkcji, inwestycje w oszczędności
EkoProdukcja - efektywność energetyczna w praktyce

5 listopada 2013 r.
12.30-14.30 sesja tematyczna

Polskie firmy rodzinne - potencjał i kierunki rozwoju

Firmy rodzinne w Polsce, Unii Europejskiej i na świecie
Biznes rodzinny w sektorze spożywczym - kondycja firm i perspektywy rozwoju
Menedżer czy rodzina, czyli komu przekazać zarządzanie firmą
Problem sukcesji w rodzinnych firmach spożywczych w Polsce
Polskie firmy rodzinne - atrakcyjne cele inwestycyjne, współpraca z inwestorami

5 listopada 2013 r.
15.00-17.00 sesja tematyczna

Przemysł mleczarski w Polsce - nowe wyzwania w nowych realiach gospodarczych

Dostęp do surowca w kontekście zniesienia kwot mlecznych w UE i zmian w WPR
Nowe kierunki ekspansji eksportowej polskich mleczarni
Rynek wewnętrzny w Polsce - czego oczekują polscy konsumenci
Współpraca biznesowa mleczarni i sieci handlowych - trudne warunki kooperacji
Skala produkcji i szerokość oferty, a siła negocjacyjna polskich producentów
Pozycja rynkowa małych i średnich mleczarni - przyszłość mniejszych dostawców
Czy do wzmocnienia siły polskich firm mleczarskich potrzebna jest konsolidacja?

5 listopada 2013 r.
15.00-17.00 sesja tematyczna

Innowacyjność w branży mięsnej - przyszłe kierunki rozwoju sektora

Nowe strategie zarządzania produkcją i produktem w przemyśle mięsnym
Marketing i trendy w promocji produktów mięsnych - nowoczesne narzędzia dotarcia do konsumenta
Produkty mięsne trzeba sprzedać w nowy sposób - kierunki ewolucji oferty zakładów mięsnych
Przyszłość branży mięsnej - produkty convenience
Produkcja masowa czy kreowanie nisz produktowych i specjalizacja produkcji

5 listopada 2013 r.
15.00-17.00 sesja tematyczna

Ograniczenie kosztów - klucz do sukcesu w biznesie produkcyjnym i handlowym

Kondycja finansowa polskiego sektora spożywczego i handlowego w 2013 r.
Optymalizacja kosztów i podnoszenie efektywności w biznesie spożywczym
Finansowanie restrukturyzacji i modernizacji przedsiębiorstw
Utrzymanie płynności finansowej firmy w sytuacji narastających zatorów płatniczych
Sektor spożywczy po 6 latach kryzysu - co się zmieniło w zarządzaniu firmami?

6 listopada 2013 r.
10.00-12.00 sesja tematyczna

Handel detaliczny i hurtowy w Polsce - możliwe scenariusze rozwoju rynku

Polska w strategiach sieci handlowych - czy nasz rynek ma jeszcze potencjał?
Koniec kryzysu - koniec problemów branży dystrybucyjnej?
Obszary w jakich rozstrzygnie się w najbliższych latach walka o rynek
Czy kolejne inwestycje w rozwój sieci sklepów mają jeszcze sens?
Konkurencja na nowym, wyższym poziomie - technologie, internet, marketing
Długoterminowe trendy społeczno-demograficzne a sektor dystrybucji
Współpraca z dostawcami jako istotny element sukcesu operatorów handlowych

6 listopada 2013 r.
10.00-12.00 sesja tematyczna

Forum nowych technologii. E-commerce, płatności bezgotowkowe, technologie mobilne

Polski rynek m-commerce i e-commerce - kondycja i perspektywy rozwoju
Technologie mobilne zmieniają zwyczaje zakupowe konsumentów
Płatności bezgotówkowe a rozwój biznesu handlowego w Polsce
Handel przyszłości już dziś - zarządzanie asortymentem i dostęp do informacji w czasie rzeczywistym
Klient, dom i sklep połączone w jeden system
Ewolucja rynku sprzedaży internetowej w Polsce, najbardziej efektywne formuły e-sklepów

6 listopada 2013 r.
12.30-14.30 sesja tematyczna

Dyskonty - wpływ formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce

Sieci dyskontowe - najbardziej perspektywiczny model handlu w Polsce
Dyskont 2020 - jak będzie się zmieniał koncept sklepu dyskontowego w najbliższych latach?
Granice rozwoju sieci dyskontowych na polskim rynku - przyszła struktura rynku handlowego
Rosnące udziały dyskontów w rynku a sytuacja dostawców z sektora FMCG
Sieci handlowe stawiają na szybkie zmiany - dostawcy muszą za nimi nadążyć
Kryzys wymusił zmiany technologiczno-organizacyjne w handlu i produkcji
Jak sieci handlowe będą kupować w przyszłości i co to oznacza dla dostawców?

6 listopada 2013 r.
12.30-14.30 sesja tematyczna

Współpraca na linii dystrybucja-dostawcy. Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw

Współpraca logistyczna sieci handlowych i dostawców
Kierunki ewolucji współpracy logistycznej dystrybutorów i dostawców
Optymalizacja kosztów i eliminowanie strat w łańcuchu logistycznym
Ograniczanie strat w sklepach i w magazynach
Wspólne projekty logistyczno-zakupowe sieci handlowych w Polsce
Outsourcing procesów logistycznych

6 listopada 2013 r.
15.00-17.00 sesja tematyczna

Multi-channel - efektywne strategie sieci handlowych na polskim rynku

Kryzys gospodarczy zmienia strategie firm handlowych w Polsce i na świecie
Wielokanałowe koncepcje w rozwoju sieci handlowych - skuteczne dotarcie do klienta
Nowe strategie marketingowe i sprzedażowe dystrybutorów
E-commerce i technologie mobilne przewrócą tradycyjny porządek w branży FMCG
Franczyza zdecyduje o sukcesie firm handlowych
Potencjał dla rozwoju franczyzy i systemów partnerskich na polskim rynku

6 listopada 2013 r.
15.00-17.00 sesja tematyczna

Convenience - globalny trend w Polsce

Rynek sieci sklepów convenience w Polsce i Europie - perspektywy i rozwój
Zmiany społeczno-gospodarcze a perspektywy dla rynku convenience
Oferta convenience, czyli oczekiwania sieci wobec dostawców
Bliżej, szybciej, wygodnie - zmiany w strategiach sieci handlowych
Trend "Food to go" - czy Polacy pokochają żywność na wynos?

KLIKNIJ I PRZEJDŹ NA STRONĘ FORMULARZA REJESTRACJI

Organizator: Grupa PTWP, wydawca Rynku Spożywczego oraz serwisów: portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl. Tel. 32 209 13 03.