Outlet Toruń będzie pierwszym centrum wyprzedażowym w liczącym ponad 2 mln mieszkańców województwie kujawsko-pomorskim. Planowana koncepcja zakłada powstanie silnego, regionalnego centrum wyprzedażowego, którego ofertę dopełni park handlowy ze stacją benzynową i restauracją typu drive-through, a także wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz.
- Województwo kujawsko-pomorskie to region, w którym dynamicznie rozwija się 5 dużych miast Toruń, Bydgoszcz, Inowrocław, Włocławek i Grudziądz, które łącznie zamieszkuje ponad 2 mln mieszkańców. Ze względu na to, iż Outlet Toruń będzie pierwszym obiektem wyprzedażowym tej części Polski z pewnością przejmie rolę ponadregionalnego lidera handlu - mówi Radosław Gadomski, Commercial Director w firmie BOIG Property Consulting odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.
W pierwszej fazie inwestycji, która potrwa około 18 miesięcy, powstanie park handlowy o powierzchni około 10 tys. mkw. GLA; a druga faza obejmie realizację outletu o powierzchni 8 tys. mkw. najmu. Po ukończeniu obu etapów obiekt zapewni swoim klientom około 1200 miejsc parkingowych.
- Retail Park skoncentrowany wokół kilku dużych obiektów: outletu, sklepu z wyposażeniem wnętrz, stacji paliw to wciąż innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku. Połączenie centrum wyprzedażowego z parkiem handlowym powoduje wzajemną synergię obiektów dzięki czemu rośnie odwiedzalność każdego z nich - mówi Sebastian Bogusz - członek zarządu Karawela sp. z o.o.
Spółka Karawela planowała w tej lokalizacji budowę Galerii Karawela, a następnie Centrum Handlowego Elipsa. Jego powierzchnia miała wynieść około 40 tys. mkw.