Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour zadowolony z działań promocyjnych



portalspozywczy.pl - 7 stycznia 2015 14:39


Innowacyjne formy promocji zawsze były wizytówką Carrefour. Niewątpliwie takie akcje jak, np. 1+1 za grosz, akcja Bumerang czy ostatnia akcja pod nazwą „Szalona Piątka" pokazały, że Carrefour przoduje w oferowaniu klientom nowych, nietuzinkowych akcji promocyjnych. Na pewno nie poprzestaniemy na tym i cały czas aktywnie będziemy działać w tym zakresie - mówi Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska.

Cały czas realizujemy też projekt marki własnej. Produkty marki Carrefour są regularnie odświeżane. Każdy klient może zobaczyć i sprawdzić ich jakość w naszych sklepach. Produkty te można obecnie znaleźć w bardzo wielu kategoriach, a mimo to cały czas poszerzamy ich asortyment. Jest to jednak bardzo złożony i skomplikowany proces. Mogę zdradzić, że aktualnie bardzo mocno pracujemy nad obszarem produktów ‘Jakość z Natury', które nadzorujemy na całym etapie procesu produkcji - wyjaśnia dyrektor.