Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Tesco powalczy z Lidlem o świątecznego klienta



www.dlahandlu.pl - 20 listopada 2015 11:35


Przed świętami sieć Tesco postanowiła powalczyć o klienta z Lidlem. Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (9-15 listopada) obie sieci przeznaczyły prawie identyczne kwoty na reklamę telewizyjną (Lidl wydał 6 758 049 zł, a Tesco 6 619 514 zł).

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Lidl i Tesco to jedyne marki sklepów, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami.

Przypomnijmy, według danych za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł; Tesco 6 977 903 zł, a Biedronka 6 692 845 zł.