Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lidl w ciągu roku zwiększył wydatki na reklamę o 17,6 proc.



wirtualnemedia.pl - 24 grudnia 2015 11:08


Trzecie miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 roku należy do Lidl Polska z wydatkami w wysokości 485,4 mln zł do końca listopada br. (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej) - podały wirtualnemedia.pl

Trzecie miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 roku należy do Lidl Polska z wydatkami w wysokości 485,4 mln zł (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej). Od września br. ten marketer prowadzi kampanię z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy, którzy w bożonarodzeniowej kampanii zachęcają do udziału w promocji z 2 mln egz. książki kucharskiej o rybach.

Na 9 miejscu w zestawieniu znalazła się jeszcze firma METRO GROUP, do której należą sieci z elektroniką Saturn oraz Media Markt, a także hale cash and carry Makro. W XI miesięcy 2015 roku cała grupa wydała 341,3 mln zł. Dane za zeszły rok nie są znane.