Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Danone wspiera sprzedaż jogurtu Actimel loterią konesumencką



wirtualnemedia.pl - 21 stycznia 2016 09:56


Firma Danone ruszyła z kampanią reklamową promującą loterię jogurtu Actimel, w której wygrać można specjalny sensor do pomiaru temperatury dziecka - informują Wirtualnemedia.pl.

Aby wziąć udział w loterii należy na stronie actimel.pl wpisać kod spod wieczka Actimela. Co 20 minut można wygrać Acti - malutkie serduszko, które przyczepia się na najbliższej ciału dziecka warstwie ubrania, by mierzyło jego temperaturę i wilgotność w czasie zimowych aktywności. Produkt został stworzony specjalnie dla firmy Danone.

Loteria wsparta jest kampanią telewizyjną oraz działaniami w internecie na różnych portalach i w serwisach VoD. Akcja ruszyła 11 stycznia br. i potrwa kilka tygodni.