Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Wartość kategorii produktów pakowanych rośnie w Polsce bardzo dynamicznie



portalspozywczy.pl - 22 stycznia 2016 17:04


Wartość kategorii produktów pakowanych, ciast i wyrobów piekarniczych rośnie w Polsce bardzo dynamicznie - ciasta pakowane 3 proc., chleby tostowe 6 proc., a ciasta drożdżowe 12 proc. w ujęciu rocznym. Konsumenci kupujący te kategorie zwracają uwagę głównie na smak, ale też m.in. na sposób pakowania i skład wyrobów - ocenia firma Dan Cake.

- Konsumenci, decydujący się na wybór produktów z naszej kategorii, cenią je przede wszystkim za higieniczny sposób pakowania. Szczelne zamknięcie, pasteryzacja, pakowanie w niemal sterylnych warunkach tzw. „czystego pomieszczenia” – to cechy, które świadczą o pełnym bezpieczeństwie produktów. Co więcej, przez cały okres przydatności do spożycia zachowują świeżość i nie tracą swych walorów smakowych – mówi Wiktor Kowalski, ekspert z firmy Dan Cake Polonia.

Portalspozywczy.pl