Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

belVita stawia na marketing rekomendacji



pr - 3 marca 2016 14:20


Producent pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska SA) rozpoczął kolejny etap kampanii WOM. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska. W całej kampanii weźmie udział 22 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona jest na trzy etapy. W pierwszym zadaniem agencji było wsparcie konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”. W tym celu stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”, do której zaproszono 22 tys. ekspertów, z 360 tysięcznej społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji konkursu, była również edukacja.

W drugiej części kampanii, która wystartowała na początku lutego, bierze udział 2,5 tys. ambasadorów Streetcom. Ich zadaniem jest zbudowanie buzzu wokół produktów, które otrzymali w paczkach ambasadorskich. Trzeci etap kampanii rozpocznie się na wiosnę. Weźmie w nim udział kolejny 1 tys. ambasadorów, i będzie to kontynuacja działań z poprzednich etapów.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie świadomości marki jako idealnego produktu na śniadanie.

Agencja estymuje zasięg kampanii na poziomie 2,5 mln.