- Dzięki degustacjom w sieci SPAR Polska, wyciągnęliśmy kilka cennych wniosków, zarówno dotyczących smaku naszych produktów, jak i ich ceny – mówi Maxim Shcherbakov, prezes FST - Obecnie pracujemy zatem nad optymizacją oferty do realiów polskiego rynku.
- Polska to stabilna gospodarka i duży rynek zbytu – dodaje prezes FST. - Dlatego postanowiliśmy wejść z naszym produktem na tutejszy rynek. Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że polski rynek jest bardzo konkurencyjny i panuje na nim duża konkurencja, ale mamy atuty, które chcemy wykorzystać.
W ofercie firmy są błyskawiczne zupy, nie zawierające sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku, glutaminianów i konserwantów.
- Wysoce innowacyjna technologia pozwala na produkcję naszego makaronu błyskawicznego w sposób, który pozwala utrzymać naturalny oryginalny smak wszystkich składników jednocześnie zachowując ich wartość odżywczą - mówi Maxim Shcherbakov. – Wprowadzamy na rynek polski naturalne zupy błyskawiczne w sześciu smakach w kilku kategoriach cenowych. Naszą niewątpliwą zaletą jest to, że proponujemy absolutnie naturalny produkt w cenie, maksymalnie zbliżonej do istniejących analogicznych produktów, które zawierają konserwanty oraz wzmacniacze smaku.
Produkcja zupek odbywa się w strefie wolnego handlu Jebel Ali w Dubaju.