Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Reklama sieci Rossmann jedną z chętniej oglądanych na YouTube



dlahandlu.pl - 17 marca 2016 15:28


W lutym, polskich użytkowników YouTube podbiła reklama Princessy i jej kampania DOOH Przystanek Princessa. Czekający na autobus na jednym z wrocławskich przystanków byli zagadywani przez interaktywny city light i częstowani wafelkami.

Internautom spodobała się także reklama walentynkowego konkursu marki Rossmann "Inspiruje nas miłość" | #na4rece | Rossmann. Założeniem akcji było publikowanie przez zakochanych wspólnych zdjęć z hash-tagiem #naczteryrece. Wideo przedstawia historię miłości pewnej pary, która zaczęła się już w szkole od nieśmiałej propozycji wypadu do kina i trwa nadal, ale już w okresie spokojnej starości.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.