Sukcesy marki w 2015 r. potwierdzają jej pozycję i siłę wizerunku. Żywiec, z 7% dynamiką sprzedaży był w ubiegłym roku liderem rynku w segmencie premium. Od kilku lat marka systematycznie powiększa portfolio produktowe, oferując szeroki wybór piw gatunkowych.
Żywiec Bezalkoholowe jest alternatywą dla miłośników piwa w sytuacjach, kiedy nie mogą sięgnąć po alkohol. Warzone jest ze słodu jęczmiennego, wody i chmielu, który nadaje mu charakterystyczną goryczkę i doskonały smak Żywca.
Wariant dostępny jest w najpopularniejszym piwnym opakowaniu - butelce o pojemności 500 ml oraz w znanej konsumentom butelce bezzwrotnej 330 ml. Żywiec Bezalkoholowe odróżnia kolorystyka opakowania - do klasycznej etykiety, podkreślającej tradycję kunszt i jakość typową dla produktów Żywca, dodano kolor niebieski, kojarzony z piwem bezalkoholowym.
Wprowadzenie nowego wariantu wspierać będzie kampania telewizyjna, oraz dedykowane materiały POS. Od grudnia ub. roku pod hasłem „Chce się Ż” Żywiec w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie i zaraża nim Polaków. Teraz miłośnicy Żywca mogą sięgnąć po Ż bez wahania i cieszyć się smakiem piwa przy każdej okazji i o każdej porze.