Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Coca-Cola w nowym konkursie wysyła klientów Biedronki na UEFA EURO 2016



pr - 11 kwietnia 2016 11:43


Z okazji czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji, firma Coca-Cola będąca oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2016 zorganizowała wspólnie z siecią Biedronka specjalną loterię konsumencką.

Na jej zwycięzców czekają trzy dwuosobowe pakiety VIP pozwalające na udział w dwóch grupowych meczach reprezentacji Polski podczas UEFA EURO 2016 oraz tysiąc dedykowanych kart przedpłaconych o wartości 100 zł każda. Loteria trwa do 24 kwietnia.

Loteria „Zostań VIPem na UEFA EURO 2016TM” została przygotowana specjalnie dla pełnoletnich klientów sieci sklepów Biedronka przez firmę Coca-Cola. Aby wziąć w niej udział należy do 24 kwietnia zakupić w dowolnym sklepie sieci Biedronka jeden z napojów z portfolio firmy Coca-Cola (Coca-Cola lub Sprite w butelce 0,5 l, Coca-Cola w puszce 0,25 l lub Powerade w butelce 0,7 l) zachować dowód zakupu, a następnie zgłosić chęć udziału, wysyłając wiadomość sms pod wskazany w regulaminie numer lub zarejestrować się na stronie www.vipbilety.pl.