Spar odnotował znaczny wzrost przychodów w Europie Zachodniej, szczególnie w Austrii, gdzie sprzedaż wzrosła o 2,4%. W Belgii zanotowano wzrost sprzedaży o 6%, a na Węgrzech o 2,9%. W Wielkiej Brytanii liczba sklepów przekroczyła liczbę 2600, a obroty wzrosły o 2 %.
Sklepy w Europie Środkowej i Wschodniej, w szczególności w Chorwacji i Polsce również zanotowały wzrosty - odpowiednio o 15 i 17%.
- Dane za ubiegły rok pokazują siłę i atrakcyjność marki Spar w skali globalnej. Jesteśmy juz obecni w 42 krajach. Spar chce być partnerem z wyboru dla niezależnych operatorów handlowych - powiedział dyrektor zarządzający sieci Spar Tobias Wasmuht.
Spar jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Spar Polska działa od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol.