„Zdrowa inspiracja na co dzień” to hasło przewodnie nowej wizerunkowej kampanii wafli ryżowych marki Kupiec, jednego z największych producentów zdrowej żywności w Polsce. W ramach kampanii będą prowadzone działania offline i online. Emisja odbywa się na kilku płaszczyznach obejmując reklamę telewizyjną w stacjach Telewizji Polskiej i TVN, internetową, outdoor, social media oraz prasę kobiecą. Jej adresatem są kobiety, zwracające uwagę na zdrowe odżywianie.
W ramach prowadzonych działań wizerunkowych powstała specjalna dedykowana strona kupiec.pl/zdrowainspiracja/, na której można znaleźć m.in. inspirujące pomysły na dania z wafli.
Oprócz nowoczesnej kreacji rysunkowej nawiązującej do znanych i lubianych postaci, do każdego produktu przypisano odpowiednie hasła, co dodatkowo wzmacnia przekaz kampanii oraz ułatwia konsumentom wybór najlepszego dla siebie smaku wafla.
Za obsługę reklamową szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej 360 odpowiada agencja Peppermint, która opracowała całościową strategię pozycjonowania produktu, stworzyła i wyprodukowała kreacje. Współpraca między firmą KUPIEC i agencją Peppermint rozpoczęła się w styczniu, po wygranym przetargu, w którym starowały trzy agencje.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Kupiec oraz Dom Mediowy Mindshare. Działania komunikacyjne prowadzi grupa dotPR: social media - Get More Social, a działania public relations - dotPR. Kampania będzie trwała do końca roku.