Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

CDRL utrzymało tempo wzrostu sprzedaży w kwietniu



pr - 6 maja 2016 09:14


Przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły w kwietniu 11,30 mln zł, co oznacza że były o 9 proc. wyższe niż przed rokiem. Również o 9 proc. wzrosły przychody w polskich sklepach od początku roku, w okresie styczeń – kwiecień wyniosły one 39,10 mln zł. Nieco słabszy był marzec, kiedy dynamika wzrostu w polskich sklepach wyniosła 4 proc. w skali roku.

Właściciel marki Coccodrillo nadal notuje bardzo wysokie wzrosty sprzedaży w kanale e-commerce. W Polsce były one w kwietniu o 0,77 mln zł, co oznacza wzrost o 81% w stosunku do stanu sprzed roku. Od początku roku polski sklep internetowy wygenerował już 3,73 mln zł przychodów – czyli o 105% więcej niż przed rokiem.
- Stabilne tempo wzrostu, które notujemy, jest zgodne z naszymi założeniami. Jak zwykle najbardziej cieszy bardzo dynamiczny wzrost naszego biznesu internetowego – powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła.
W 2015 r. skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.
Na 17 maja zwołane zostało Walne Zgromadzenie Spółki, które ma zdecydować m.in. o podziale zysku za zeszły rok. Zgodnie z propozycją zarządu dywidenda może wynieść 0,85 zł na jedną akcję wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem.