Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Lidl najsilniej reklamowaną marką



wirtualnemedia.pl - 10 maja 2016 10:22


W okresie od stycznia do marca br. wydatki na reklamy marki Lidl w mediach pozainternetowych wyniosły 105,9 mln zł - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów). I choć kwota ta był o 5,4 proc. mniejsza niż w I kwartale ub.r., to Lidl pozostał najsilniej reklamowaną marką.

Lidl Polska jest też liderem wśród sieci handlowych pod względem wydatków reklamowych w pierwszych trzech miesiącach tego roku.

Z kolei wydatki na reklamy sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) spadły rok do roku o 11,2 proc, do 67,5 mln zł. Ta sieć promuje przede wszystkim specjalne oferty cenowe w mediach. Od początku kwietnia br. uczestniczy we wspólnej akcji z marką Coca-Cola związaną ze zbliżającym się Euro 2016.

Więcej na Wirtualnemedia.pl